Под акумулатора е, нарича се дехидратор и извлича влагата от фреона. Ако е твърде стар ти тормози климатичната инсталация и може да вдига налягане.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Здравейте, имам нужда от малко инфо. Факти:
1. Спряха километражът и скоростометърът.
2. Реших да стигам до датчика. Махнах акумулатора, скарата, дзверих се, залягах, гледах, не можах да видя датчика и сглобих всичко обратно.
3. Вече всичко работи.
Понеже не ми се повтаря упражнението и нямам време за сервизи, имам следния въпрос:
От къде взима + и - този датчик, защото очевидно нещо съм разместил и е проработил?
Не съм изключил възможността да е от таблото, но да проработи без да го махам и без да скачам в дупки ми се струва странно. И на студена и на загряла кола след 10 км градско не се оправи от самосебе си, а само след неуспешното търсене на датчика с размърдане на кабалеите около акумулатора и скарата.Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
Mazda 6 2.3 2005
sigpic
Comment
-
Така като гледам твоята е ЦФ2,ако е така взема сигнал от преден десен датчик и не е задължително да светне лампата на АБС-а.Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex...Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Comment
-
Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщениеЗдравейте, имам нужда от малко инфо. Факти:
1. Спряха километражът и скоростометърът.
2. Реших да стигам до датчика. Махнах акумулатора, скарата, дзверих се, залягах, гледах, не можах да видя датчика и сглобих всичко обратно.
3. Вече всичко работи.
Понеже не ми се повтаря упражнението и нямам време за сервизи, имам следния въпрос:
От къде взима + и - този датчик, защото очевидно нещо съм разместил и е проработил?
Не съм изключил възможността да е от таблото, но да проработи без да го махам и без да скачам в дупки ми се струва странно. И на студена и на загряла кола след 10 км градско не се оправи от самосебе си, а само след неуспешното търсене на датчика с размърдане на кабалеите около акумулатора и скарата.
Последна фаза е да започнат да показват каквото си искат: на магистралата на пълна газ на 5-та си показваше около 1800 оборота и около 110км/ч.
Поне това беше при мен последователността на събитията. Смених го с друг и вече година нямам такива ядове.sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB
Comment
-
Хрумна ми нещо,защо не погледнеш Датчика на АБС-а и кабелите покрай него,да не би някой да се е зацапал или прекъснал.Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex...Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Comment
-
Здравейте колеги! От тея дни като застудя имам един проблем. Като превключвам и ми светва лампата с удивителната (за ръчната спирачка) за кратко точно колкото трае превключването на скорост. Бихте ли ми казали от какво може да се получава така. Казанчето е на макс със сширачна течност, точно толкова колкото сипах при смяната и.Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
-
На мен това ми е шифт контол освен др. функции които изпълнява..., но едва ли и при теб е така.. както ти е написал колегата виж буксата да не би да ти прави проблем
Успех-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV -EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment
Comment